Zwroty

Zasady zwrotu / zwrotu pieniędzy
zwrot zakupionego towaru można dokonać wyłącznie  dla nieaktywowanej wczeszniej karty.Aktywacji dokonuje RoamingSim automatcznie od dnia podanego przy zamowieniu jako data aktywacja.  RoamingSim oferuje 100% gwarancję zwrotu kwoty zakupu (bez kosztów wysyłki i obsługi) na wszystkie karty SIM  zwrócone do RoamingSim w ciągu czternastu (14) dni od otrzymania. RoamingSim nie zapłaci za koszty wysyłki zwrotnej. Wszystkie zwrócone produkty muszą zostać zwrócone nieużywane, w stanie „jak nowy”. Musisz przepakować produkt i umieścić zapakowany produkt w ochronnym pudełku zewnętrznym. Aby zwrócić niechciany produkt, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy na adres info@roamingsim.com.pl Przed odesłaniem produktu musisz otrzymać od nas numer zamówienia zwrotnego i poprawny adres, na który chcesz go wysłać. Podaj powód zwrotu produktu, numer zamówienia i produkt, który chcesz zwrócić produkt. Przesyłka zwrotna będzie na Twoją odpowiedzialność. Zalecamy odesłanie towaru z opcją śledzenia (tracking) lub przesyłką za poręczeniem odbioru, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubienie paczki w trakcie przesyłania. Tak długo, jak zwracany produkt jest w takim samym stanie, jak w momencie, gdy go wysłaliśmy, zwrócimy Ci pełny zwrot kosztów, pomniejszony o wszelkie koszty wysyłki.
RoamingSim przyjmuje wyłącznie zwroty produktów, którym towarzyszy „numer zwrotny” wydany przez Dział Obsługi Klienta. Upewnij się, że umieściłeś swój numer zwrotny w paczce.

Skradzione lub zagubione karty SIM
RoamingSim nie oferuje zwrotów pieniędzy za skradzione lub zagubione karty SIM. Jednak wszelkie pozostałe środki na połączenia można przenieść, jeśli nowy telefon komórkowy lub karta SIM zostaną zakupione od RoamingSim. Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, aby umówić się.

Zwrot wadliwych towarów
W przypadku otrzymania wadliwych produktów chętnie dokonamy zwrotu pieniędzy lub wymianę produktu na nowy. Początkowo będziesz musiał zapłacić za przesyłkę zwrotną, a po tym, jak uznamy produkt za wadliwy po przetestowaniu, wyślemy ci zamiennik lub zwrócimy Ci koszty produktu, początkową opłatę za dostawę, jak również opłatę za przesyłkę zwrotną.
UWAGA: Zwrócimy tylko najniższe możliwe śledzone koszty wysyłki. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkt przy użyciu dostawy jednodniowej, zwrócimy Ci tylko koszty standardowej przesyłki śledzonej. Musisz zadbać o to, aby produkty nie zostały zgubione lub uszkodzone w międzyczasie lub podczas transportu. Aby zwrócić wadliwy produkt, najpierw skontaktuj się z nami e-mailem na info@roamingsim.pl, podając powód zwrotu produktu, numer zamówienia i produkt, który chcesz zwrócić. Następnie wyślemy ci numer zwrotny zamówienia i podamy, gdzie wysłać towary do zwrotu. Wszystkie nasze produkty objęte są roczną gwarancją.

Shopping Cart